torsdag 26 maj 2011

Hej! :D

Hej alla!
Idag gör jag mitt första inlägg på denna blogg! Känns skitkul att äntligen kan börja blogga igen efter ca 1 års blogg-pause :) Vi har haft problem med våran design osv. Men nu har vi bestämt oss att strunta i de andra designidéerna och ha den design som vi har nu :D



 Idag har jag varit i skolan och kämpat som vanligt, skulle hinna med att lämna in ett so-häfte som jag,lovisa och irene har jobbat med. Men det hann vi inte så jag hoppas vi kan lämna in det nästa vecka ;). Efter skolan åkte jag,lovisa,sara till Rädda Barnen med våran Ellen-grupp. Där fikade vi och diskuterade med de som jobbade där om barnfattigdom m.m. Det var intressant, fast jag och lovisa fick skrattutbrått i just det tillfälle man inte får skratta. Så det var ju lite pinsamt men lite kul ochså ! , haha ;)  

Imorgon åker sara til spanien! :o , inte ett dugg avundsjuk.. men men får nöja mig med tanken att det är bara är två veckor kvar till skolavslutningen och sommarlov! :D
Känner på mig att det kommer bli en superduperbra sommar! 

Aja , nu ska jag slappa framför tv:n :)

Ha en bra torsdags kväll! 

Puss & Kram 

Moa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar